Acord GDPR IDD HDASIG LEADER TEAM FF


Va rog semnati acest document pe ultima pagina in dreptul sagetii albastre, prin click pe linia punctata (x _ _ __ Sign Here)

CENTRALIZATOR INFORMATII

LEADER TEAM BROKER DE ASIGURARE SRL

CNP: Data de nastere:   

   

Stimate dl/a , confom solicitarii dumneavoastra si informatiilor primite, va transmitem oferta de asigurare impreuna cu toate informatiile/documentele necesare conform prevederilor legale in vigoare. Aceste documente au ca rol principal o mai buna informare a dumneavoastra cu privire la produsul de asigurare solicitat. Prezentul document contine:

  • informare privind protectia datelor cu caracterpersonal;
  • informarea precontractuala;
  • mandatul in brokeraj;
  • formularul de analiza a ncesitatilor (DNT);
  • PID-ul si oferta de asigurare conforma cu datele puse la dispozitie si adaptata nevoilor dumneavoatra.

INFORMAREA PRIVIND PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

În conformitate cu Regulamentul privind protectia persoanelor fizice în ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal (“GDPR”), te informam referitor la drepturile tale:

  • de a solicita o copie a datelor tale cu caracter personal aflate în posesia LEADER TEAM BROKER DE ASIGURARE SRL;
  • de a solicita LEADER TEAM BROKER DE ASIGURARE SRL sa rectifice oricare date cu caracter personal inexacte sau care nu mai sunt de actualitate;
  • de a solicita ca datele tale cu caracter personal sa fie sterse în momentul în care nu mai sunt necesare LEADER TEAM BROKER DE ASIGURARE SRL;
  • de a solicita LEADER TEAM BROKER DE ASIGURARE SRL sa îti furnizeze datele cu caracter personal obtinute direct de la tine si, daca este posibil, sa transmita acele date direct altui operator (dreptul la portabilitatea datelor);
  • de a îti retrage consimtamântul cu privire la prelucrare, în orice moment;
  • de restrictionare a prelucrarii, în cazul unui litigiu cu privire la corectitudinea prelucrarii datelor tale cu caracter personal;
  • de a înainta o plângere la autoritatea de supraveghere (Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal).

Periodic va vom solicita acordul pentru actualizarea acestor date. Poti gasi toate detaliile despre ce date cu caracter personal prelucram, care sunt drepturile pe care le ai cu privire la aceste date, precum si despre masurile luate de LEADER TEAM BROKER DE ASIGURARE SRL pe aceasta tema, pe website-ul nostru aici: https://leaderteam.ro/protectia-datelor/

În cazul în care nu mai doresti sa primesti materiale informative relevante si alte comunicari de interes, te poti razgândi oricând trimitând un e-mail catre adresa dpo@leaderteam.ro.

Raspunsurile oferite de dumneavoastra au fost:

1.PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Sunt de acord cu prelucrarea de catre HDASIG si Leader Team, a datelor mele cu caracter personal inclusiv cele privind starea de sanatate, indispensabile in vederea prestarii serviciilor de asigurare (ofertare, emitere polite), cu respectarea legislatiei specifice in vigoare.

Raspuns:  

2.COMUNICARE ELECTRONICA

Sunt de acord sa primesc toata corespondenta precontractuala si contractuala cu HDASIG si Leader Team pe cale electronica, utilizand adresa electronica comunicata mai sus, iar aceasta comunicare va produce aceleasi efecte ca si comunicarea scrisa.

Raspuns:  

3.INFORMARI DE MARKETING

Sunt de acord sa primesc informari de la HDASIG si Leader Team impreuna cu Parteneri externi si Asiguratori, cu privire la promotii si alte beneficii.

Raspuns:  

4.OFERTE PERSONALIZATE

Sunt de acord ca HDASIG si Leader Team sa foloseasca datele mele, pentru oferte personalizate si/sau profiling.

Raspuns:  

Despre Leader Team Broker de asigurare

Suntem Leader Team Broker de Asigurare SRL, o companie de brokeraj in asigurari, inregistrata in Bucuresti, sub Nr J40/9985/2006, Cod Unic de Inregistrare 18773947, reprezentantul nostru legal este dl. Rusu Razvan, administrator, suntem autorizati de ASF si inregistrati in Registrul Brokerilor sub nr. RBK – 354/03.08.2006, acest lucru poate fi verificat pe site-ul autoritatii www.asfromania.ro. Compania noastra nu are ca actionar un asigurator si nu detine actiuni la niciun asigurator. Putem fi contactati la numerele de telefon 031.410.04.31, pe e-mail la adresa contact@leaderteam.ro sau la sediul nostru din Bucuresti, Strada Pictor Theodor Aman, nr. 11, et. 1, sector 1, in intervalul orar 9:00 – 17:30. Informatii aditionale despre noi gasiti pe websitul nostru www.leaderteam.ro.

Despre activitatea noastra

In baza mandatului oferit de dvs., a produsului de asigurare solicitat si a informatiilor puse la dispozitie vom concepe una sau mai multe oferte de asigurare. Putem oferi consultanta, insa pentru a face acest lucru, in functie de complexitatea produsului solicitat, o sa va solicitam informatii suplimentare. Ofertele de asigurare contin informatii corecte si complete, conform prevederilor legale aplicabile, astfel incat sa aveti posibilitatea de a alege oferta pe care o considerati potrivita.

Suntem autorizati sa practicam toate clasele de asigurari si vom reprezenta intotdeauna interesele dumneavoastra. Suntem remunerati pe baza de comision procentual inclus in prima de asigurare de catre societatile de asigurare cu care colaboram, totodata va informam ca suntem autorizati de asiguratori sa colectam prime de asigurare si sa emitem documente de asigurare.

Ne face o deosebita placere sa va informam ca in cazul va aparea o neintelegere intre noi, vom face toate eforturile sa o rezolvam pe cale amiabila, daca nu reusim, puteti depune o reclamatie la ASF sau puteti apela la solutionarea ei pe cale alternativa apeland la sprijiul SAL-FIN www.sal-fin.ro. Calea alternativa nu va limiteaza dreptul de a va adresa instantelor de judecata competente.

Modalitatea de comunicare

Pentru ca relatia de colaborare sa se desfasoare in conditii optime, iar informatiile si documentele sa va fie fie puse la dispozitia in modul cel mai convenabil, va informam ca aveti la dispozitie mai multe optiuni si dvs ati optat pentru urmatoarea varianta:   Telefon:  

Daca, intre timp, au survenit modificari asupra informatiilor pe care ni le-ati pus la dispozitie, va rugam sa accesati https://hdasig.ro/formular-gdpr si sa recompletati formularul.

In cazul in care datele de contact pe care ni le-ati pus la dispozitie vor suferi modificari va rugam sa ne informati in scris, altfel vom fi pusi in situatia de a nu ne putea indeplini obligatiile, consecinta fiind exonerarea noastra de raspundere. Plata primelor de asigurare constituind acceptul meu pentru emiterea contractului/politei de asigurare.

Mandatul in brokeraj

Nume si prenume domiciliat in  , CNP  , data de nastere: , telefon: , email  in calitate de Mandant, denumita in continuare Client, mandatam pe SC LEADER TEAM BROKER DE ASIGURARE SRL, denumita in continuare Companie de brokeraj si totodata pe membrul reţelei LEADER TEAM, INT HDASIG CONSULTING S.R.L înregistrată la Registrul Comerţului sub nr. J26/569/2012 cod unic de înregistrare 30323089  cu sediul social în Str. Prefect Vasile Molodvan nr 21, Tarnaveni, jud MURES, reprezentată de Alexandru Hategan Chirila, avand functia de Director General în calitate de Asistent in Brokeraj  sa ne reprezinte interesele in materie de asigurari.

Art. 1 Obiectul mandatului: In baza prezentului mandat Compania de brokeraj, este imputenicita sa negocieze cu societățile de asigurare ofertele de asigurare, sa gestioneze contractele de asigurare intermediate, sa acorde asistenta la solicitarea noastra înainte de încheierea contractelor de asigurare precum si pe durata de valabilitate a acestora și/sau în cazul producerii unor daune, sa efectueza alte activitati autorizate conform obiectului sau de activitate

Art.2 Durata/Perioada: Acest contract este incheiat pentru o perioada de 1 an, cu incepere de la data emiterii. Acesta se considera prelungit automat in situatia in care niciuna dintre parti nu a notificat, cu cel putin 30 de zile anterior implinirii duratei contractului, intentia sa de incetare.

Art. 3 Drepturi si Obligatii - Client

  1. a) isi asuma responsabilitatea asupra informatiilor furnizate Companiei de brokeraj, necesare pentru incheierea, derularea, modificarea, incetarea contractului de asigurare, precum si instrumentarea dosarelor de dauna, va plati primele de asigurare la termenele stabilite prin contractele de asigurare
  2. b) are obligatia sa informeze Compania de brokeraj cu privire la orice modificare esentiala referitoare la riscurile asigurate, schimbare/adaugare sediu/punct de lucru, valori asigurate, adresa risc, tip de activitate, conditii tehnice precum si cu privire producerea unor daune
  3.  c) va informa Leader Broker cu priviere la emiterea altor mandate care au acelasi obiect

Art. 4 Drepturi si obligatii - Compania de brokeraj

  1. a) Să solicite Clientului si sa primeasca din partea acestuia toate informaţiile necesare bunei derulări a procesului de cercetare a pieţei de asigurări şi negociere a contractelor cu asigurătorii si sa propună Clientului programe complete de acoperire a riscurilor.
  2. b) Să păstreze confidenţialitatea asupra informaţiilor primite de la Client si să respecte în toate demersurile sale interesele Clientului şi să negocieze cu bună credinţă contractele de asigurare.
  3. c) Sa urmareasca derularea contractelor de asigurare incheiate si sa il avizeze cu privire la scadentele ratelor de prima, expirarea politelor de asigurare sau orice alte modificari care trebuie efectuate pentru buna functionare a contractelor de asigurare, in limita informatiilor puse la dispozitie de catre client.

Art. 5 Remuneratia: Serviciile oferite de Compania de brokeraj catre Client sunt gratuite in cazul in care contractele de asigurare sunt incheiate prin intermediul ei. Clientul si Compania de brokeraj pot stabili un acord privind prestarea unor servicii pe baza de onorariu, cuantumul acestuia va find stabilit de comun acord.

Art. 6 Raspunderea contractuala:

  1. a) nerespectarea prezentului mandat poate atrage revocarea acestuia cu un preaviz de 10 zile.
  2. b) clientul se considera prejudiciat de modul in care se indeplineste contractul, are dreptul sa solicite modificarea prin intelegere amiabila a mandatului sau, in cazul in care nu se ajunge la niciun acord, poate revoca Pentru aceste doua cazuri, clientul argumenteaza solicitarea in scris, printr-un preaviz trimis cu cel putin 5 zile calendaristice inaintea datei de solicitare a intelegerii amiabile sau 10 zile calendaristice inaintea datei de revocare a mandatului.

6.3  În cazul în care clientul nu respecta prevederile mentionate la lit ”6.1” compania de brokeraj are dreptul de a solicita rambursarea cheltuielilor efectuate si dovedite pana la data la care ia la cunostinta despre solicitarea de revocare.

Art. 7 Prevederi finale:

  1. a) clauzele prezentului contract se completeaza cu restul prevederilor legale in materie de asigurari.
  2. b) mandanta declara ca nu a semnat contracte de mandate cu acelasi obiect cu prezentul cu nicio alta companie de brokeraj.
  3. c) in cazul in care, Compania de brokeraj considera necesara colaborarea cu alt intermediar principal pentru indeplinirea prezentului mandat, aceasta va informa clientul anterior inceperii oricarei colaborari in acest sens, si se vor aplica prevederile Normei 19/2018 cu privire la raspunderea intermediarilor principali pentru activitatile prestate in mandatul de brokeraj.

Raspunsul meu  sunt de acord cu mandatul de brokeraj.

 

FORMULAR DE ANALIZA A CERINTELOR SI NECESITATILOR CLIENTILOR

Conform legislatiei in vigoare, Directiva (EU) 2016/97 a Parlamentului European și a Consiliului European din 20 ianuarie 2016 privind distribuția de asigurări (IDD), inainte de incheierea contractelor de asigurare, distribuitorul de Asigurari (in acest caz Leader Team Broker), evalueaza cerintele si necesitatile clientilor pe baza informatiilor furnizate de acestia in Formularul de analiza a cerintelor si necesitatilor clientului (Demand and needs test - DNT).

Raspunsurile dumneavoastra privind analiza necesitatilor sunt urmatoarele:

  • Tipul de asigurare solicitat: mai multe tipuri de asigurare  
  • Doriti sa primiti consultanta? (gratuit)   

Detalii referitoare situatia patrimoniului/activitate/starea civila: 

  • Imobilul il detineti în calitate de:   
  • Detineti autovehicul?  
  • Casatorit?  
  • Aveti copii?   
  • Sunteti interesat de o asigurare pentru:  
  • In ce categorie va incadrati?  
  • Venitul dvs. lunar net este:   

Declar ca toate informatiile de mai sus sunt corecte. Raspuns:  

Semnatura electronica (document completat si semnat de catre):    

  CNP: Data de nastere:    

Tel.  

Daca, intre timp, au survenit modificari asupra informatiilor pe care ni le-ati pus la dispozitie, va rugam sa accesati https://hdasig.ro/formular-gdpr si sa recompletati formularul.

Leave this empty:

Signature arrow sign here


Signature Certificate
Document name: Acord GDPR IDD HDASIG LEADER TEAM FF
lock iconUnique Document ID: d485abe5abd966de1e87d13b410c83dfca3ad4cc
Timestamp Audit
2023-01-18 15:25:50 EESTAcord GDPR IDD HDASIG LEADER TEAM FF Uploaded by HDASIG HDASIG - office@hdasig.ro IP 86.121.140.19, 172.71.178.10